Chocolicious

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Malin - 16 juni 2011 11:15

En sammanfattning av det sista dygnets happenings!


Jobbade natten tis-ons och åkte direkt från jobbet till stallet och därefter vidare till Oslo för att gå på konsert med Bon Jovi. Tanken var att jag skulle sova i bilen, vilket gick sådär, fick 2,5 timmes sömn. Väl framme i Oslo tog vi oss en tur längs Karl Johann och jag shoppade en jeanskjol, trots att det var dyrt  

Tog tunnelbanan ut till Ullevål Stadion för konserten. Hade glädjande nog sittplatser under tak, eftersom vädret inte riktigt visade sig från sin bästa sida.

Vilken konsert Bon Jovi bjöd på   Är ett stort fan av deras musik och det här var verkligen outstanding. Vilket liveband! 31 000 personer i publiken och utsålt!

   

Enda besvikelsen var att han inte spelade min ena favoritlåt (Always), vilken jag hade sett fram emot att få höra live, fick dock höra den andra (Bed of roses).

Torsdagen bjöd på en tur längs Oslo´s gator  och en mycket god lunch innan resan bar hemmåt igen.


Åkte direkt till stallet och pussade på min prins som verkade må bra. Fick lite äpplen och morötter att mumsa på.

Sen hem och pussa på mina små busdjur innan sängen lockade.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards