Chocolicious

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Malin - 2 juli 2011 22:28

Usch vad det är dåligt för moralen att ha semster. Hade planer på att städa idag, men tiden bara rann iväg, när jag sen för mig själv skulle summera anledningarna till varför det inte hanns med, kan jag inte riktigt hitta ett hållbart försvar  

Så vad har hänt idag, tjaaa...började dagen med en 60min powerwalk som tyvärr avslutades i spöregn, påminnde mest om en dränkt katt när jag kom hem  

Sambon hade dock ordnat frukost som avnjöts i lugn och ro. Hmm...sen slappade jag nog en stund med en bra bok, innan sambon och jag gjorde en raid tillsammans. Hann med Bergslagscenter för införskaffning av födelsedagspresent, Konsum Storängen för införskaffning av lunch och därefter stallet.


Hästarna njöt av dagens något svalare väder och jag fixade bara i stallet innan vi smet ut till Jerez med en morot i högsta hugg. Dock var flertalet av stallets hästar plötsligt väldigt intresserade av besökarna så det blev allmän gos och klistund, mys!

Eftermiddagen hann vi även med en stunds höbärgning, usch jag tror hö har en förmåga att hamna överallt och det kliar så infernaliskt när man blir aningens varm. Jaja, nu är som sagt Jerez mat för resten av året under tak med fläktarna på.

Morgondagen bjuder på dressyrträning för Lina   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards