Chocolicious

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Malin - 13 juli 2011 22:00

Jaha...då var man hemma igen efter en liten tvådagars trip till Stockholm. Trevligt att göra sådana lagom små turer. Jag är så väldans hemmakär och tycker om att åka bort, men saknar båda kissarna och hästen väldigt mycket när det blir längre turer.

Iaf ställde Kerstin upp och tog hand om Jerez åt mig och min syster tog hand om kissarna - Stort Tack!


Vi åkte tåg på tisdag morgon, ägnade dagen åt Shopping, strosande och att äta och dricka gott. Väldigt mysigt och trevligt. Åt himmelskt god italiensk glass...verkligen to die for   Shoppade ett par otroligt sköna Hush Puppies skor, lite underkäder samt en ny mp3spelare, eftersom jag förstört mina två som jag redan hade. Blev en ipod shuffle, en rosa...haha   Så hoppas vi att den funkar lite bättre. Sov i Stefans lägenhet i Nacka, vilket var super eftersom det var så pass smidigt att ta sig in till stan.

Onsdagen startade med ett skönt bad   Efter frukost tog vi en sväng ut på Djurgården, promenerade runt och bara mös, gick in på skansen och tittade på djuren, vilket jag tycker är lika kul, fast jag är vuxen. Kommer nog aldrig att växa ifrån det. Underbart söta lemurer, lodjur och berguvar! Åt och drack gott även här. Avslutade dagen med lite mer shopping och god glass innan SJ förde oss hemåt. Borta bra...men hemma bäst   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards