Chocolicious

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Malin - 25 augusti 2011 19:29

Tillbringade halva dagen med mamma på shoppingtur i Örebro. Pga regn valde vi Marieberg och Ikea framför stan! Trevligt, lagom mycket folk och mycket roligt i affärerna. Passade på att shoppa lite basplagg, tex; några tights, leggings, toppar en snygg kofta samt ett par nya jeans. Skönt med lite nya kläder inför hösten  


Åkte direkt till stallet efter Örebro och idag var det återigen dags för mig att rida Alcytano. Vi tog en uteritt och det var en superspeedad herre som verkade sjukt nöjd över att få komma ut i skogen. Han fräste på som aldrig tidigare och låg på bettet så jag var glad att jag hade pessoabettet idag för annars hade mina armar hängt ner till fötterna, för jises vad stark han blir.

Fick verkligen sitta i när vi galopperade för att få tillbaka honom så han bar runt på sig själv istället för att bara vräka på framåt. Avslutade passet med travarbete med mycket halvhalter och hög samling så han verkligen fick fokusera stenhårt på att lyssna på min sits. Imorgon ska vi ta en tur på banan så får vi se hur han känns då!

Jerez hade vilodag idag med, så jag mysborstade lite i boxen och vi avslutade med att kalasa på en morot   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards