Chocolicious

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Malin - 17 september 2011 19:00

Haha...idag släppte vi således ihop de tre musketörerna tillsammans med 1½ åringen Wardon i stora hagen. Oj vad kul tyckte Jerez, som mer än gärna vill ha lekkompisar, så han tycker de två andra stofilerna har lite för dålig lekanda. Så dom körde ett antal galoppturer genom hela hagen. Jerez hade vilodag, men såg sannerligen till att jobba med konditionen iaf  

Jag gjorde stallet och åkte hemåt när jag såg att läget verkade lugnt i hagen. Tog en promenad med sambon, vilket jag i efterhand ångrar lite, eftersom jag inte är helt ok i halsen än, och det nog blev lite i kallaste laget att vara ute i 1,5 timme. Dock en väldigt mysig tur i fint väder.


På kvällen åkte vi till Örebro och gick på bio, supermysigt. Längesedan vi var på bio faktiskt. Såg Friends with Benefits, mycket rolig och söt film. Rekommenderas till den som gillar romantiska komedier med lite twist  

Trailer för den som vill...


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards