Chocolicious

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Malin - 19 september 2011 12:20

Vi fortsätter väl i förkylningens fotspår, känner mig inte helt hundra så Jerex fick ta ett pass med tömkörning idag så mattes kropp får försöka hinna krya på sig! Regnade snitsigt nog rejält imorse så jag passade på att testa att fläta Jerezs man, har ju aldrig provat förut. Får väl lov att säga att jag är ganska nöjd eftersom det var första gången. Det är väl som att knoppa, får man bara hålla på ett par ggr så hittar man knepen för att få till den perfekta flätan  

   

Vill ju dock påtala att Jerez har väldigt tjock man  


Dressade upp snyggingen för tömkörning och passade på att fota och filma lite under dagens pass. Var dock inte så jättelätt att filma och tömköra samtidigt, så det blev en kort snutt bara för att prova. Ska ta med mig sambon upp för lite foto och filmning när jag rider tänkte jag. Blir lite bättre då. 

       

Å att det är sunkiga bilder beror på att de är tagna med mobilkameran som kanske inte är den bästa. Men hästen är både den bästa och snyggaste  


Å här kommer ett litet videoklipp, hann inte pilla och redigera något, men eftersom det är så kort och dåligt filmat, även detta med mobilen, så får ni stå ut   



   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards