Chocolicious

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Malin - 5 januari 2012 02:15

Vilken trälig natt det blev för min del. Vaknade redan 05.30, vilket inte är så strålande med tanke på att jag ska iväg och jobba inatt. Vred och vände mig som en kolmask i sängen och varje gång jag var på väg att somna så ryckte jag till och vaknade igen. Så när klockan ringde vid nie var jag allt annat än utsövd! Hade tid hos frissan kl 10 så det var bara att pallra sig upp. Skönt att få klippa sig iaf, äntligen ser jag något för den långa luggen har försvunnit!'fter frissan drog jag igång veckostädningen hemma. Hann med hela övervåningen samt att plocka undan allt julpynt innan jag åkte vidare till stallet. Hade tänkt rida på Jerez idag men fick tänka om eftersom det var isgata i stallet. Så vi myste lite i stallet istället och hann med en ordentlig rykt!Sen var det bara att återvända hem och fortsätta med städningen. Tog tillfället i akt och slängde ut granen, så nu är vi äntligen kvitt alla barr :-D Så nu bär det iväg på nattarbete för min del!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards