Chocolicious

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Malin - 7 januari 2012 13:45

Fortsätter i samma anda, jobbat natt och direkt till stallet efter det. Har fått in lite kallare väder så det riktigt biter i kinderna när man ska ut i kylan på morgonen. Jerez låg och slumrade jag när jag kom till stallet, han är så söt när han ligger och blinkar åt mig när jag kommer in. Borstade lite på mysplutten och pussades så här på morgonen. Bjöd även stjärnan på lite morötter. Mockade, fixade fodret innan jag släppte ut samtliga pållisar.


Vände bilen hemåt för en varm, väntade säng. Såå skönt att krypa ner under täcket och stänga ute världen en stund. Gick upp vid 17-tiden och sjönk ner i soffan en stund. Har varken ork eller energi till att göra så mycket annat.


Till middagen hade sambon testat att göra ytterligare en glass till efterrätt. Fransk nougat glass, var dock inte lika god som lindt tryffel glassen. Är så roligt att kunna testa egna varianter.


Myser med kissarna som är glada att deras matte är hemma och i mysposition hela kvällen.


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards