Chocolicious

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Malin - 24 februari 2012 15:42

Tjohooo...idag stod slalombakcen på schemat.

Har bara åkt en gång förut så idag skulle det bli genomgång och upplärning för att klara av lite åkning!


Ujj...vad osäkert och bambiaktigt det gick till att börja med. Då är det tacksamt med snälla backar där farten inte hinner blir så hög! Men övning ger färdighet så efter halva dagen kunde jag faktiskt åka hela backen i fina slalomskär utan att ramla eller tappa kontrollen!


Det är så söta namn på dessa lite lättare backar som jag ägnar mig åt; Jag började åkning i Nalletassen  , fortsatte med uttersvängen och till slut klarade jag åka såväl stora som lilla bäverlutet  


Så nu blir det en kväll med bastu och god mat samt lite spel skulle jag kunna tänka mig!


Upptäckte idag att jag lyckats ändre i menyn så att mina inlägg endast blivit sparade och inte publicerade...sorry, så nu kommer det massor med inlägg samtidigt!


Bildbevis kommer    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards