Chocolicious

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Malin - 26 februari 2012 19:00

Så var sista dagen på Hovfjället avklarad!


Har ägnat förmiddagen åt att röja upp i stugan och sedan blev det ett par timmar i slalombacken!


Helt otroligt vilken skillnad det kan vara på en dags åkning. Idag var känslan mycket bättre och det kändes tryggt och stabilt från början, Åkte ett par vändor i nalletassen för att få upp känslan men sedan begav vi oss vidare genom systemet när till bäverlutet. Gick betydligt mycket bättre att ta sig dit idag och jag ramlade endast två ggr i den ena röda backen när jag skulle ploga mig ned.


Vi fick en riktigt toppendag i backen med strålande solsken och fint underlag. Kändes stabilt och bra hela vägen idag och skönt att kunna glida ner för backen obehindrat!


Vid lunch återvände vi till nalletassen för att sambon och hans brorsa skulle prova lite snowboard. Jaja..det bjöds ju på en del skratt iaf när båda herrarna stod på näsan åtskildiga ggr.


Efter lunch vände vi bilen hemåt och jag tog svängen om stallet innan jag åkte hem.


Allt verkar ha gått bra här hemma och Jerez verkade nöjd när jag kom hem. Vi myste med lite morötter och gick igenom kroppen på honom. Betydligt mycket mindre ömmande i skapet, men inte heölt bra ännu. Verkar mest öm precis framför. Så vi avvaktar väl ytterligare någon dag så får vi se var det tar vägen.


Väl hemma möttes jag av två mycket glad kissar som fullkomligen störtade fram till mig när jag klev in genom dörren, blev mycket mys och pussar under kvällen!


Lite fler bilder, denna gång från slalombacken!


               

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards