Chocolicious

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Malin - 6 april 2012 11:15

Ja hej och hå...idag dundrade vintern in igen med full kraft. Snöstorm och minusgrader mötte mig när jag klev utanför dörren imorse för att åka till stallet. Då är man glad att det stod vilodag på schemat för Jerez idag. Pållisarna fick sovmorgon idag eftersom snön kom sidledes när jag kom fram till stallet. Kerstin var ändå ledig och kunde isf släppa ut dem senare under dagen om vädret blev bättre.


Mockade och gjorde mat samt tog en mysstund med Jerez. Borstade och pillade lite innan han fick återvända till boxen och en hötuss att tugga på.


Väl hemma blev det storstädningen och påskpynt för hela slanten , kissarna jublade när jag plockade in påskriset. Ffa Bagheera fullkomligt älskar fjädrar    Så vi får väl se hur länge pyntet får vara ifred.

Annars är det en helg med jobb som väntar. Ska göra långhelg och hinner således med att jobba alla fyra helgdagarna...blir finfina pengar det   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards