Chocolicious

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Malin - 9 april 2012 21:30

Usch...sjuk idag, vilket jag avskyr!

Mådde helt bra igår kväll när jag kom hem från jobbet, sov jättekonstigt inatt då det kändes som om jag låg i dvala. Å när jag vaknar på morgonen så känner jag på direkten att allt inte står rätt till. Mkt riktigt, 38 graders feber och sååå ont i kroppen. Tog mig knappt upp ur sängen. Vara bara att ringa jobbet och lämna in handuken.


Dagen har spenderats liggandes i sängen, har sovit nästan hela dagen med fortsatt feber, ont i kroppenoch huvudvärk. Misstänkter att smittan kommer från stallet där både Putte och Kerstin haft influensaliknande skit i veckan som varit.

Orkade inte ens titta på en hel film, utan fick dela upp den på två omgångar för att huvudet sa ifrån!


Rekommenderas iaf till den som önskar något gulligt och lättsamt med helt outstanding ögongodis   Hur har jag missat denna godbit tro...



Lite fler bilder från google.se


 


    




Sambon kom hem vid 16-tiden med lite nyponsoppa och glass, alltid bra att få i sig något!


Fram mot kvällen fick det bli Alvedon för att orka med stallet. Hade med mig sambon för alla tunga grejor och idag blev det bara det mest nödvändiga vill jag lova. Hoppas jag mår bättre imorgon!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards