Chocolicious

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Malin - 30 maj 2012 21:52

Så var enkelnatten avklarad och jag sov till 12-tiden idag. Käkade lite frukost och släppte ut katterna, sen har jag ägnat ett par timmar åt att städa här hemma. Välbehövligt och ganska skönt när det var avklarat.


Ringde Folksam och flyttade över Jerez försäkring på Sara och flyttade Altaneros till mig, passade även på att höja upp den till A1 liv och A1 vet 100 000 samt en Rehab försäkring som tillägg. Så nu är det bara att skicka in besiktningspapprena så är han fullt försäkrad inför flytten.


Har fortfarande inte hört något från transportföretaget...väntar väl tills imorgon, men har jag inte hört något då får jag väl ringa och höra mig för. De anger ju dock på hemsidan att de helst vill att man ska skicka in en beställning via hemsidan så att de kan höra av sig när de har alla uppgifterna klara!


Sambon och jag tog en promenad på kvällen och såg vildsvin under den lilla turen. En inte helt ovanlig syn här hos oss, även om jag finner dem ganska oberäkneliga och obehagliga. Gick ju dock bra denna gången!


Imorgon är planen att baka lite här hemma och försöka hinna med att skura transporten ordentligt. Blir ju lätt massa grön beläggning efter träden som hänger över transportens parkeringsplats. Brukar funka bra med sån algrengöring som man använder till utemöbler för att göra rent.


Så får vi se hur snygg den blir....   Hoppas även hinna med att tvätta bilen! Finns alltid saker att pyssla med nu när jag har ett par dagar ledigt. Jobbar ju först natten mellan fredag och lördag!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards