Chocolicious

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Malin - 11 juni 2012 17:35

Jobbade ju inatt och åkte till stallet direkt efter jobbet imorse. Nero hälsade mig med en gnäggning när jag kom ner till stallet. Började med att släppa ut honom och sen de övriga som stod kvar inne. Mockade och fixade mat innan jag återvände hem för att sova. Hann dock se hur smutsgrisen rullade sig så det hette duga i den geggigaste delen av hagen    Varför begåvas jag alltid med smutsgrisar för?


Sov mellan 9-17....riktigt skönt och kände mig utsövd när jag vaknade.

Ringde Sadelmakeriet i Grums och bokade tid för sadelprovning på fredag...så då blir det att ta med sig sadlar och häst dit för en dom. Med min vanlga tur kommer ingen av sadlarna att passa... ....men mitt första prio blir att hitta en allround/hoppsadel som inte är allt för dyr och sedan försöka sälja dressyrsadeln och köpe en ny till nästa år då det är dags för lite mer fokuserad ridning!


Myskillen njuter av sommaren...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards