Chocolicious

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Malin - 25 juni 2012 17:46

Vilket skitväder...redan när jag vaknade imorse hörde jag hur det smattrade mot rutorna. Skönt att inte ha några måsten utan kunna ta dagen som den kommer. Ägnade förmiddagen åt att shoppa lite på nätet. Handlade hem lite nya pocketböcker inför semestern, helt sjukt billigt faktiskt. Köpte 13 böcker för 500kr. Så nu har jag lite att läsa. Sen shoppade jag även ett par benlindor och ett dressyrschabrak...jag kan väl aldrig få för många schabrak?   eller benlindor för den delen!


Dessa blev det idag;


Benlindorna ska jag matcha med nya schabraket som jag köpte i Grums med turkos passpoal samt tillsammans med tröjan.



Å ett snyggt grått schabrak, dock i dressyrmodell och inte med huva, med rosa och vit kant, som blir supersnyggt på mina gråa pojke. Å så kan jag ha både vit och rosa tröja till. 

 


Allt beställt från Sharpman.se


Var till stallet efter lunch och hästarna hade nog stått inne idag med tanke på vädret. Plockade ut Nero på gången och borstade ordentligt idag. Passade även på att reda ut svansen som påminde lite om ett råttbo. Men med mycket utredningsspray och ett stort tålamod så visade sig råttboet dölja en riktigt kraftig och snygg svans. Snyggt blev det iaf. å pållisen glänste efter rykten!


 


Idag tog vi även ett nytt steg i vår hanteringskurs. Idag fick Nero stå kvar ensam på gången medan jag mockade boxen och fixade vattnet. Gick riktigt ok. Han vrålade ett par gånger och skrapade i backen och svassade runt. Men han ryckte inte i linorna eller hetsade upp sig hysteriskt. Bjöd på ett par godisbitar och mycket beröm när vi var klara. Det går framåt   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards