Chocolicious

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Malin - 27 juni 2012 18:40

Det är så skönt att njuta av dessa lediga dagar. Tog en skön sovmorgon och åt frukost i lugn och ro tillsammans med sambon. Kissarna fick gå ut och njuta i gräset. Tog en liten tur till en ny hästaffär som finns i närheten och hittade ett par strumpor, en flyveil och mörkbruna benlindor. 295kr betalade jag, känns avsolut överkomligt. Naturligtvis hittade jag även flera snygga schabrak och ett par Pikeur riodbyxor som ropadepå mig, men någon måtta får det allt vara. Sen åkte vi förbi stallet och fixade med mat och mockning. Nero skulle vila så jag pysslade lite med honom i hagen och han fick även dagens ranson med lucern. Fick ju hem en bal av Jessica igår, och det verkade än så länge smaka. Så nu blir det en hink med lucern i hagen på morgonen.


Eftermiddagen har spenderats med en bok i solen och en skön promenad. Det är livet på en pinne  

Ikväll blir det fotbollsEM då mina två favoritlag spelar Spanien - Portugal. Mys med jordgubbar och glass ska inte heller bli fel. Å så finaste kissarna naturligtvis   


    KÄRLEK    


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards