Chocolicious

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Malin - 5 juli 2012 17:43

Ja det är tyvärr inte det lättaste att försöka sova när solen skiner och värmen är tryckande. Hade flera fönster på glänt i ett försök att få lite cirkulation inomhus, men det är dödsdömt. Vaknade redan 13.30, men låg kvar och slappade till 14.30 Sen har jag spenderat eftermiddagen på en filt i skuggan. Skönt att bara ligga och blunda lite, samt läsa bok när andan faller på.


Stallet klarade jag av redan imorse. Var faktiskt riktigt skönt och det syntes att hästarna njöt av den svala morgonluften där de gick och betade. Nero har ju vilodag idag och jobbar på hullet   


Här hemma är höskörden i full gång och sambon har varit hos mamma och pappa och buntat idag. Så nu är vi snart i hamn med Neros mat för resten av året. Själv åker jag på avlastning av buntarna imorgon när jag vaknat. Det är mcyket gräs i år och höet ser ut att bli av toppenkvalitet. Kul!


 


Bilannonsen ligger nu ute och det ringer lite nu och då. Får väl se om det är någon som bestämmer sig efter att ha varit här och tittat. Alltid svårt att veta när rätt tillfällen för att sälja bilen är, antingen sparar folk inför semestern, eller så är dom panka efter semestern, eller så sparar dom inför julen, eller är panka efter jul?

Hmm...jaja, blir den inte såld nu så får jag väl vänta ett tag och sen prova igen!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards