Chocolicious

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Malin - 28 juli 2012 17:03

Usch...är inte särskilt förtjust i åska. Avskyr när det mullrar och blixtrar. Tacksamt nog är stallägaren lika åskrädd som jag är, och tar således alltid in hästarna så snart det drar ihop sig till åska. Skönt, eftersom jag inte vill ha min ute när åskan går.


Så när jag kom till stallet på eftermiddagen så stod pållisarna inne och myste i sina boxar. Lugnt och fridfullt.

Pysslade om Nero en stund medan han tuggade i sig eftermiddagshöet och sedan fyllde jag på med medicin och mer mat.

Försökte ta en hullbild i boxen, vilket inte var det lättaste, hade ju ingen lust att gå ut i ovädret. Så det får vara lite si och så, huvudet kom lixom inte med   



Nero mumsar mat...

   


Har förutom stallet även hunnit med att baka kanelbullar idag, samt varit runt till mina föräldrar, samt min systers katter då samtliga är bortresta och jag således är kattvakt! Kvällen blir nog lugn med tanke på ovädret...ska bli skönt att bara vara hemma och titta på film..eller kanske läsa en bok!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards