Chocolicious

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Malin - 24 november 2012 18:30

Aaaarghh...hur irriterande är det inte?!

Jobbade 7-16 idag och åkte sedan direkt till stallet, å när jag kommer fram har jag punka på mitt ena bakdäck   

Var inget annat än att ringa efter pappa och be honom komma förbi med kompressorn så vi kunde pumpa upp och få hem bilen. Medan jag väntade på pappa fixade jag stallet och myste med Nero. Smutsig som vanligt, så vi gick ner och spolade.


Tror han fått en liten muggattack på vänster bak, så vi tvättade riktigt rent och skrubbade med Hibiscrub. Så hoppas vi att det ger med sig, har även beställt hem Salyvase att smörja med. Men det är ju inte direkt lätt när varje dag är regning och superkletig.


Jaja, kom hem med bilen iaf och då var det bara att slänga sig in i duschen och sedan iväg till syrran som fyllde år och bjöd på middag. Var ganska mör på kvällen vill jag lova!


Imorgon blir det sovmorgon!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards