Chocolicious

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Malin - 22 februari 2013 21:11

Skönt det är med så många lediga dagar på en rad. Hinner med massor av roliga saker. Idag stod storstädning på schemat under förmiddagen och det planerade hoppasset fick flyttas på då det inte gick att få ihop barnvakt, ledig ridhustid etc. Så vi hoppas på lite hoppning på söndag istället.


Så idag passade vi på att rida utomhus, ett skönt pass där jag mest red igenom Nero efter gårdagens dressyrträning där han kändes lite off. Så jag jobbade igenom samtliga gångarter och kände att han kändes betydligt mjukare och nöjdare idag.

Hade glädjen att ha med mig sambon som fotograf som förevigade vår framfart i snön. Härliga bilder i fint landskap!


Så bilderna får tala för sig själva...blir ganska många   


                                                                              


Å efter stallet så blev det en sväng förbi Granngården där jag skulle köpa VSL till Nero. Naturligtvis hamnade jag mitt i REA så jag shoppade lite mer saker. Dock tyckte jag att jag hittade riktigt bra saker, och tjänade ganska fina pengar eftersom det var halva priset på samtliga saker.


Köpte ett par Mountain Horse Rimfrost Rider II, betalade endast 600:-

Hittade även en Mountain Horse Club jacka för 300:- samt en Mountain Horse vinterjacka för 350. Dessutom köpte jag en snygg väst som jag får visa bilder på en annan gång.

     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards