Chocolicious

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Malin - 26 februari 2013 20:55

Ja som ett brev på posten så kommer förkylningen så snart jag ska vara lite ledig och Nero ska vila. Visserligen är det ju bättre att jag är risig när han ändå ska vila, men känns lite trist.

Jobbade ju inatt och sov till lunch. Hade möte på jobbet kl 13.00, så det var bara att bege sig upp, äta lite och sen iväg.


Till stallet efter mötet. Nero mumsade hö och verkade nöjd. Mockade, fixade mat och mös en stund med pållisen. Verkar som han hade haft skoj i hagen då hans täcke var lite trasigt på ryggen, lagade med silvertejp...  


Köpte hästmat på vägen hem, och eftermiddagen har spenderats i soffan för att försöka kurera mig lite.

Klickade precis hem ytterligare en ridjacka på REA.


JAAA...jag vet att jag har lite shop-a-holic drag över mig, men jag bara älskar Mountain Horse Crew jackor, dom är lagom tjocka, lagom varma och sitter verkligen jättebra. Så idag införskaffade jag mig min tredje MH crew jacka.

Har ju en marinblå och en vinröd sedan tidigare. Å idag erbjöd Horsemeup.se en Guld/Beige färgad på rean. Tror den blir skitsnygg tillsammans med såväl beigt, brunt och svart. Så den dyker väl upp på posten om ett par dagar.


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards