Chocolicious

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Malin - 28 februari 2013 19:43

Jaha, idag kändes det faktiskt lite bättre med förkylningen och jag vågade mig på en tur till bokrean och Ica för att storhandla. Måste ju orka göra något om jag ska orka jobba inatt. Gick fint och jag hittade en del trevliga böcker att sjunka ner med i soffan.

Riktigt trevligt väder även idag. Åkte till stallet på eftermiddagen och tittade avundsjukt på mina stallkamrater som sadlade sina hästar. Fixade dock en trevlig utomhuspremiär då jag tog med mig Nero ut på stallplanen för att borsta. Skönt att få njuta av solen en stund. Nero var lite på tårna och gjorde ett par piruetter när han spelade rädd för passerande ekipage och blåsande trädgrenar.

Nu väntar tre nätters arbete för min del, medan sambon ska iväg på roligheter i gorm av skidskytte i Oslo.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards