Chocolicious

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Malin - 5 mars 2013 20:02

Idag lyckades Nero för andra gången att krångla av sig täcket i hagen, denna gången hade han fått in bakbenet i svanssnöret och hela täcket hade hamnat på glid. Så jag fick ge mig ut i hagen och klä av honom, ta in honom och borsta en stund innan han fick återvända ut med täcker rättvänt igen.


Ägnade även en del tid åt att tvätta och att putsa, hade sällis av Madde, vilket gör det lite roligare att putsa och plocka ihop och isär träns.


Fick min Mountain Horse Crew jacka på posten idag, satt som ett smäck   

Väl hemma hade jag lyckan att komma över tågbiljetter när vi ska till Göteborg Horse show, rikitigt billigt med. Betalade 600kr för två biljetter tur och retur   


Nu väntar en natts jobb för min del och imorgon har jag lovat Madde att skritta Loffe åt henne, eftersom han är under igångsättning efter en sträckning och jag har mycket ledig tid,

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards