Chocolicious

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Malin - 6 mars 2013 18:00

Sov till 12 idag och hade en lugn och skön eftermiddage hemma med promenad i solen tillsammans med sambon och njöt av en god bok i soffan. Åkte till stallet vid 16-tiden. Mockade, fixade mat och borstade och kelade med Nero. Han verkar lite uttråkad av att vila och blir mer än glad när jag kommer. Vill gärna stå med huvudet i famnen och bara mysa. Så idag tog jag mig riktigt tid att mysa med honom.



Nero i sitt snygga blårandiga fleecetäcke!

 


Madde och Minna hade köpte supersnygga pannband till sina pållisar...å vad sugen jag blev på att skaffa ett snyggt pannband att tävla i...  


Idag hade jag lyckan att få långa Maddes Loffe och skritta en stund i ridhuset. Loffe har ju varit skadad och ska nu sättas igång igen. Så jag skrittade i ca 45 minuter i ridhuset samtidigt som Madde red Chicago.

Yises vad stor han var....haha det kändes som att skritta runt på en dromedar. Han hade jättestor skritt jämfört med Nero så det var som att gunga fram.

Så jag blandade lite vanlig skritt på lång tygel med att plocka upp honom och flytta lite på pållen. Körde skänkelvikningar, sluta och öppna idag. Trevligt och ffa så roligt att få sitta i sadeln igen.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards