Chocolicious

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Malin - 31 mars 2013 23:45

Skönt med lång sovmorgon idag när det var dags att ställa om klockan. Efter en lugn frukost blev det en tur till Örebro för att shoppa lite. Köpte ett nytt fleecetäcke till Nero, ett rött fint som det inte ska fastna så mycket skit i. Vi åt lunch på chinaresturangen på Marieberg och åkte sedan hemåt igen.


Släppte av sambon hos sin föräldrar och åkte direkt till stallet för en skrittur ut tillsammans med Lotta&Louie och Jonna&Wizlana. SKönt väder och nöjda hästar, alldeles lagom för idag. Efter skrittur och sedvanligt stallgöra hade jag även städvecka denna veckan, så jag sopade och tömde sopsäcker osv i stallet innan jag återvände hemåt.


Fick även ärva fyra stycken fleecetäcken av Lisa, täcken som Ghazzie haft som inte passade nya pållisen som heter Domena. Toppen, med tanke på att Nero haft sönder alla jag köpt inom en ganska kort tidsrymd.


Hann även med en löptur utomhus idag när jag kom hem från stallet, alltid skönt att byta löpbandet mot lite frisk luft och andra omgivningar ibland.


Imorgon blir det dressyrpass i ridhuset för våran del, kul!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards