Chocolicious

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Malin - 4 april 2013 19:49

Åhhh...vad jag blir trött ibland.

Idag när jag kom till stallet så hade Nero lyckats fastna i Bosses täcke och dragit bort sin framsko.....aaargh!

Har hovistid på måndag, så nu blir det en hel helg utan ridning, vilket kanske inte riktigt var vad vi behövde inför den planerade tävlingen.

Men eftersom Nero är sjukt ömfotad, så är det inte så mycket annat att välja på. Ska se om jag kan tömköra lite i ridhuset imorgon, för sen är det tävlingar hela helgen, så då är ridhuset uppbokat.


Å jag som hade planerad uteritt tillsammans med Madde imorgon och med Lotta på söndag....  



Idag ägnade vi oss åt att borsta en lång stund...Nero var skitig i vanlig ordning och jag fick skrubba hårt för att bli av med leran. Han har börjat lägga till med en riktigt hingstnacke vill jag lova...ska försöka fota lite imorgon.


Ägnade mig även åt att rulla ihop tvättade benlindor och vika ihop tvättade täcken. Ska se om jag kan tvätta lite imorgon och sen försöka impregnera lite vintertäcken som ska läggas undan för säsongen.

Imorgon är min lediga dag och jag ska röja lite i stallet tänkte jag nu när jag inte kan rida!


Finaste älsklingsbjörnarna längtar efter sommaren och är ute så mycket det bara går....snutteMåns är för söt på den här bilden   

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards