Chocolicious

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Malin - 29 april 2013 21:23

Suck....jadå...det är klart att allt roligt under helgen ska avslutas på ett mindre roligt sätt.

Vaknade i morse med feber, ont i kroppen och halsont. Så jobbet fick inte träffa mig idag heller. Sov hela förmiddagen och släpade mig iväg till stallet efter lunch. Nero verkade må bra och vara vid gott mod.



Mysborstade i boxen och han verkade glad att se mig, även om det verkar ha gått jättebra i helgen. Ett STORT TACK till Minna&Lisa som ställde upp tog hand om min prins.


Dessvärre blev det ju ingen ridningen idag, vilket känns lite trist med tanke på att han vilat i två dagar redan, och för att vi har tävling på söndag. Men jag vilar mig idag, och hoppas på att jag mår bättre imorgon och kan hoppa upp en sväng!


Har således inte orkat fota mina fynd än, får se hur jag mår imorgon.

Har iaf anmält oss till ytterligare en tävling den 16/6 hos Karlskoga ryttarteam...ska rida samma klass som på söndag, dvs en LB:1. Känns bra, för då kan vi ta med oss hur det går på söndag och ha något att jobba med för att sedan rida om samma program igen!


Har även ringt och bokat tid för tandkontoll av Nero. Blir den 16/5, då ska vi även ha bettinpassning...spännande!


Nää..nu blir det vila för mig igen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards