Chocolicious

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Malin - 22 maj 2013 20:30

Eftersom Nero skulle vila idag så passade jag på att greja med annat tråkgöra i stallet. Dvs tvätta och hänga upp all denna tvätt på tork. Men det blir ju bra när det är klart, för då är det påfyllt för en tid framöver.

Nero verkade njuta i hagen tillsammans med Bosse och knaprade gräs i parti och minut.


Har även fått klart lite framöver, dvs jag är garanterad att få stå kvar i stallet fram till nästa sommar, med undantag för denna sommar, då ägaren till boxen kommer hem. Så då kommer Nero att få stå nere i ridskolestallet under sommarmånaderna, då alla ridskolehästar är på semester. Förhoppningsvis kommer han att trivas bra även där.


Då boxägaren kommer hem den 6 juni, och ridskolehästarna flyttar den 8 juni, så ska Bosse och Nero få åka på en liten minsommarbetestur hem till mig. Då vi har stora och fina hagar här med gott om bete, och dessutom precis utanför vårat hus så vi har tillsyn till dem hela tiden så blir det perfekt. Ska bli mysigt att få ha hästar hemma en liten sväng.


På det sättet slipper jag flytta Nero till ytterligare ett stall för bara två dygn, vilket känns väldigt onödigt.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards