Chocolicious

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Malin - 2 juni 2013 22:00

Sov till lunch efter att sista natten var avklarad. Hade insläpp på min lott idag, så jag åkte till stallet vid 14-tiden för att mocka och fixa mat, samt ägna mig åt att plocka ihop saker inför vår lilla flytt.

Å herregud vad grejer jag har. Det blir väl aldrig så tydligt som när man ska flytta allt från en plats till en annan.


Gjorde så att jag flyttade ur täckena ur de stora platsboxarna som jag köpte på ikea och la i stora Gekåspåsar med dragkedja. I en av plastboxarna flyttad jag över alla benlindor, skydd, paddar och boots, sådant som jag behöver så gott som varje dag och som jag vill ha med mig ner till andra stallet. I den andra plastboxen la jag ett par fleecetäcken, lite tömkörningsgrejor, grimmor osv, dvs sådant som jag oxå använder ofta. Å så gjorde jag en egen lite box med alla sjukvårdsmaterial, för sådant vill jag ha med mig ner så jag har nära ifall något händer. Allt annat har jag plockat ihop i lådor och säckar, ja förutom sadlar och träns som får följa med ner, men det använder jag ju oxå.


Sen plockade jag in samtliga hästar från hagen och ägnade mig åt att mysa en stund med Nero samt ge honom medicinen.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards