Chocolicious

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Malin - 11 juni 2013 21:24

Ja idag har jag fortsatt att återinstallera mig i stallet, och idag stod sadelkammaren på tur. Så nu har jag packat upp mycket av det jag packade ner sist. Blev bra iaf.

Nero verkade nöjd i sin nya box, och åt och drack med god aptit. Mockade och fixade maten medan Nero fick öva på att stå på gången på nya stället. Sen blev det rykt och en liten promenad. Gick en sväng på hoppbanan, men det var väldigt tungt underlag, så jag fortsatte ut på vägen och gick sedan upp till dressyrbanan och tillbaka. Avslutade med att trava lite för hand på stallplanen, och det såg riktigt bra ut idag. Ska kolla imorgon igen, så kanske det snart är dax att tömköra lite igen!


Jobbar kväll imorgon, så då blir det lite sovmorgon för min del...skönt!


Bjuder på en bild på Nero och mig för ett år sedan, då han nyss hade anlänt och vi precis hade avverkat första ridpasset tillsammans på hemmaplan!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards