Chocolicious

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Malin - 14 juni 2013 20:15

Yes...sista dagen på jobbet avklarat och nu väntar 4veckors semester för min del.

Stallet efter jobbet och vilodag för Nero. Han hade rullat sig rejält i de leriga hagarna efter gårdagens regn, så han var väldigt skitig. Ägnade en timme åt att få honom ren. Han verkade njuta av behandlingen iallafall, och stod och halvsov på gången.


    

Fixade med maten och mockade innan Nero fick återvända in. Han är väldigt förtjust i att stå och kika ut i sitt fönster...mycket spännande som händer där. Satte även upp en boxskylt på Neros dörr idag, så det framgår vem som står där. Är ju alltid svårt när man hyr i andra hand, men nu ska jag ju stå där ett tag, så jag klämde dit en, får väl flytta på den när det blir dags att flytta på sig!



Efter stallet blev det lite fart under fötterna hemåt, för kvällen var vikt åt grillkväll med föräldrarna och min syster+pojkvän. Så blev en sen kväll, med mycket god mat och trevliga spel.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards