Chocolicious

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Malin - 26 juni 2013 22:53

Japp...finns inget stopp i mig ibland känns det som!!!

Idag tog jag och sambon en sväng till Örebro eftersom vädret lämnade en del övrigt att önska.

Å naturligtvis så hittar jag en hel del roligheter, både till mig och naturligtvis även till hästen, och till kissarna.

Till mig själv blev det fyra toppar att ha till vardags, tre toppar att ha till stallet, ett par jeans, två stycken sportbh:ar, fyra par ankelsockor och ett par ridstrumpor. Nero fick tre schabrak från Hööks rea och kissarna fick en mysig lektunnel i plysch som uppskattades mycket, den har de lekt i hela kvällen!


Så nu har jag uppdaterat garderoben för en redig tid framöver....Väntar bara på min beställning från Horsemeup så ska jag visa lite bilder på mina nya snygga stalloutfits....  


Blev även en sväng till IKEA där vi införskaffade lite köksattiraljer som behövde förnyas samt att vi köpte hela 20liter svenska jordgubbar, så nu har vi ägnat kvällen åt att göra rårörd jordgubbssylt och även ätit jordgubbar med glass naturligtvis...så himla gott!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards