Chocolicious

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Malin - 16 september 2013 22:30

Ledig förmiddag och vad kunde passa bättre än en tur tillsammans med Madde till Karlstad och rid och travshopen dom har där. Fick ju presentkort från jobbet där för att jag fyller jämnt iår, så jag tog med mig det in för att se vad som fanns. Å mkt snyggt fanns det.


Har ju dock lite annat på gång, så jag bestämde mig ganska snart för att jag fick bestämma mig för en sak. Å inte helt otippat så blev det ett par ridbyxor, och inte vilka ridbyxor som helst, utan naturligtvis mina älskade trotjänare PIKEUR  Lugana....hittade äntligen den snygga mörkbruna nyans som jag letat efter så länge. Så jag är mycket nöjd med mitt köp!


 

Hittade även en helt underbar Pikeur softshelltröja som jag ska försöka få tag på utomlands ifrån, för den var lite väl dyr för min smak här hemma.


 


Nero hade vilodag och fick skrota runt i hagen, å jag körde en snabbsväng i stallet, lite skönt ibland!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards