Chocolicious

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Malin - 28 september 2013 22:09

Så har det hänt igen, mitt under dagens ridpass så blir Nero plötsligt halt!!!
Det bara kommer, helt utan förvarning efter 35 minuters ridning så bryter jag av ftån galopp, och när han börjar trava så haltar han fram. Exakt likadant som i början av sommaren. Så det var bara att avbryta passet och gå tillbaka upp till stallet. Han visar inget i skritt men ack så tydligt i trav.

Så nu blir det kontakt med Husaby Hästklinik på måndag för att göra en ordentlig utredning!

Morgondagens tävling blir således inställd för Neros del, men jag fick möjlighet att låna Maddes Loffe och kommer att rida morgondagens klass eftersom jag redan har betalt och allt är klart. Så det blir väl en upplevelse för min del iallafall :-o

Pussade extra mycket på pållen och bjöd på morötter och kramar idag. Han fick även fleecetäcke på sig för att inte bli kall i musklerna.

Shit happens...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards