Chocolicious

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Malin - 30 september 2013 22:45

Ledig dag för min del och har hunnit med lite av varje. Sovmorgon och sedan en skön morgonpromenad innan frukost. Mys med busungarna här hemma och efter lunch en tur till stallet för mys med pållisen. Blev en ordentligt rykt idag samt att jag passade på att trimma manen lite inför vintern. Nu när det inte blir några fler tävlingar så behöver jag ju inte tänka på att ha den knoppningslång, utan kan klippa den lite kortare.


Tog även ut Nero en sväng på stallbacken och gick samt sprang med honom för att kolla hältan, han är fortfarande ohalt i skritt, men lika halt i traven som i lördags.


Ringde ju till Husaby idag och fick tid den 17/10, så fram tills dess får Nero skrota runt i hagen.


Fick ju fortsätta att låna Loffe även till min sista tävling för året, är ju inbokad på en LB:1 i Karlstad 13/10 så jag kontaktade dem idag för hästbyte, vilket inte skulle vara några problem. Så nu ska jag försöka rida in mig lite bättre på honom iallafall.


Resultatlista från gårdagens tävling;


 


Hade missat helt att placerade fick premie, i det här fallet anmälningsavgiften tillbaka, lite skoj!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards