Chocolicious

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Malin - 23 januari 2014 22:30

Idag var ju tanken att jag skulle ha tränat för Ola, men pga att jag inte kunnat rida något alls i veckan sp skippade vi det, och flyttade fram dagens dressyrträning tills på måndag istället, så hoppas vi på att han är bra tills dess.

Idag var tanken att jag skulle skrittat och travat lite, men då termometern visade -15 grader när jag åkte till stallet, så skippade vi ridningen och så fick det blir ett tömkörningspass i ridhuset istället.


Nero såg väldigt fin ut idag och sökte självmant framåt/nedåt. Rörde sig stort och avslappnat i traven och med tryck i galoppen. Blev ett 30 minuters pass där jag fick en riktigt fin känsla.


 


Finaste killen är en hejjare på att stå lös i ridhuset medan jag fixar med lite av varje. Han står helt enkelt där man parkerat honom, å går han någonstans så är det efter mig, för att få stå hos mig. Älskade lilla häst!


Fick även ägna en stund av förmiddagen åt att försöka lösa mysteriet med att strömmen i våra hagar inte fungerar. Nu hr vi snart kontrollerat allt, och idag tog jag bort lite tråd, som såg misstänkt bränd ut, och efter det fick jag strömmen att fungera i vår hage, men fortfarande ingen ström i Maddes hage....suck!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards