Chocolicious

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Malin - 1 februari 2014 16:30

Ja min röst är verkligen inte bra. Vad det än är jag drabbats av så har det satt sig på mina stämband och rösten försvinner allt mer.

Idag fanns det en hel del på agendan. Bla hade jag ju tömkörning för Stefan inbokad på förmiddagen, men Lisa väckte mig redan vid 9-tiden ringde Lisa och meddelade att Nero hade slitit sig två ggr vid utsläpp idag....  

Så han och Bosse fick gå i Fernandos hage så länge, tills jag kunde komma och ta ett snack med honom...

Så efter frukost åkte jag dit och hämtade in min lilla springare. Han såg ganska så skyldig ut redan när jag hämtade honom i hagen, så han var snäll som en foglig pensionär när vi gick in.

På med prylarna och - dagen till ära - kapson pga hans vassa kanter i munnen. Ner till ridhuset där jag presenterade idén för Stefan som var med på noterna att prova.


Å som Nero gick idag....Stefan var lyrisk efter passet eftersom Nero var så nöjd, avslappnad och fin idag. Är så nöjd med passet idag, då det är himla kul att se hur fin han blir och att allt jobb man lägger ner, faktiskt bär framåt.


Så när passet var klart, så släppte jag ut Nero, och han skötte sig med den äran.


Hem från stallet och fixa vidare, för ikväll väntar fest med jobbisarna, och troligen utgång efter det   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards