Chocolicious

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Malin - 11 februari 2014 17:45

Så var första natten i denna period avklarad och jag sov till lunch idag. Sen blev det en spännande stund i TV-soffan med svenska medaljer i sprint   


Åkte till stallet därefter, och idag stod endast skritt på schemat för Nero. Så efter att ha borstat och klätt på oss, så passade vi på att inviga det nyaste skritttäcket som oxå är min favorit. Ack så snyggt med dessa randiga Horsewaregrejorna på min snygga skimmel...


 


Nere i ridhuset var vi helt ensamma utan mellanvägg, vilket var perfekt när vi pga vädret inte kunde skritt utomhus. Då blir det inte så tjatigt att gå runt runt . Så Nero skrittade på med lugna, fina kliv och kändes avslappnad och mjuk. Idag blev det dessutom med träns och bett i munnen igen, efter gårdagens korrigering hos tandis. Nu skrittade vi ju bara på långa tyglar och då blir det ju inte så stor skillnad eftersom jag inte tar i bettet, men han kändes avslappnad och nöjd i munnen.


Nu väntar ett par lediga dagar med mer tid i stallet för min del, och sen jobbar jag natt hela helgen!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards