Chocolicious

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Malin - 14 februari 2014 20:26

Sovit bort delar av dagen då jag jobbat inatt, dock ville min minsta pluttis mysa med sin mamma, så sömnen blev det sisådär med.

Ägnade mig åt att göra hemmagjort chokladmousse som vi ska ha till efterrätt ikväll. Så efter att ha varit huslig en stund så styrde jag kosan mot stallet.

Nero verkade nöjd i boxen, och idag var det ju vilodag på schemat så vi pussades och borstade en stund. Passade även på att prova det nya täcket som jag shoppade igår, och det passade perfekt.

Förberedde färdigt inför min planerade bortavaro till veckan. Åker till Sälen på söndag eftermiddag och kommer åter på torsdag. Under tiden ska min pappa bo hos mina björnar och Minna/Madde/Lisa ska sköta om pärlan i stallet. Så det blir säkert bra.

Så nu kör vi ända in i kaklet, imorgon väntar tömkörning och på söndag ska jag rida ett dressyrpass innan vi åker. Sen blir det treledigt för Nero, och jag hoppas hinna rida på torsdag när vi kommer hem.



 


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards