Chocolicious

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Malin - 20 februari 2014 19:00

Så var vi äntligen tillbaka hemma efter ett par dagars bortavaro.

Lång dag för min del, som förutom hemresan även ska jobba inatt.

Sov till 9 och efter frukost satte vi fart på städningen av stugan och vid 11-tiden lämnade vi Stöten för denna gången. Hemresan tog 4 timmar och jag var ganska så mör när vi landade in hemma. Åt lite och pussade på mina älsklingar som verkade nöjda med att mamma var hemma igen. Bytte om och sen vidare till stallet för att kolla läget med min stora kille.


Nero verkade glad att se mig och vi stod och mös en lång stund. Borstning och på med grejorna för att hinna rida ett pass. Nere i ridhuset fick vi sällskap av Bosse och hade således gott om plats. Nero kändes lite stel och lat idag så det fick bli lite stretching och ett uppvaknande innan han kom på att vilan var över och att vi skulle jobba ordentligt igen.


Red mycket övergångar och öppna på volten idag för att stretcha igenom båda sidorna ordentligt. Allt eftersom mjuknade han och bjöd mer självständigt på jobb. Så efter avslutat pass blev det godisregn i boxen innan jag begav mig hemåt för att duscha innan nattjobb väntar!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards