Chocolicious

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Malin - 1 mars 2014 21:15

...har varit dagens utflyktsmål. Startade tidigt hemifrån, då bussen från Kristinehamn avgick redan kl 05.30 Skönt att åka buss och bara kunna slappa på nerresan. Väl på plats 8.30 gled vi in på mässan och jag gjorde mitt första fynd nästan på direkten....


 

Ett 100g regntäcke med hel hals, precis vad jag letat efter. Dessutom till ett riktigt bra pris, 498kr.


Sen trippade vi vidare in till tävlingsarenan där vi tittade på youngrider finalen i hoppningm kul!


 


Sen tillbaka in på mässan för ytterligare några fynd...


 

Ett dressyrschabrak i exakt den rätta beige/gråa nyansen som matchar med mina ridbyxor och min snygga randiga pike i exakt dom färgerna. Bilder kommer.....

 

En skitsnygg softshelljacka från HV-polo....

 

Vinröd/plommon/lila benlindor som matchar med mitt schabrak från Eskadron som är i den färgen...

 

Å så ett par vanliga svarta senskydd...går alltid åt.


Mellan mässbesöken och turerna in till arenan hann vi även med en mycket god lunch på Incontro...den italienska lilla godbiten som ligger precis där....De hade en supergodbuffé som dessutom bjuder på ett dignande efterrättsbord....perfekt!

 


Mätta och nöjda på både mat och shopping var det ganska skönt att glida in i bussen och kunna slappa till en film på vägen hem. Tack för i år - förhoppningsvis på återseende nästa år!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards