Chocolicious

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Malin - 18 mars 2014 20:30

Ja äntligen hoppas vi att vi är på väg åt rätt håll. Idag var svullnaden nästan helt borta och endast minimalt med värmeökning kvar. Ingen temp och idag är ju sista behandlingsdagen med Finadyne. Dock har han idag en liten svullnad på senan som löper från knäet ner till kotan, vet inte om det är tryck från förband eller om han fixat det på annat sätt, han var redigt skitig idag och verkar ha farit omkring i hagen. Så jag masserade på lite isbalsam innan han fick nattas i boxen, så får vi se hur det verkar imorgon.


Snälla Minna hade införskaffat lite nya vetflex lindor så jag fick fylla på i lådorna, är alltid stor åtgång så snart det händer något med hästen. Har ju själv en inplanderad resa till Ullared den 7/4, så dår ska jag införskaffa lite ytterligare saker.


Om allt fortsätter gå åt rätt håll hoppas jag kunna börja rida lite försiktigt till helgen igen, och i så fall bibehåller vi inplanerade tävlingar 5-6/4. Då har vi ju drygt två veckor på oss att komma i form igen, så det borde fungera fint.


Så i helgen får jag helt enkelt heja på mina stallkamrater som ska tävla, och hålla tummar och tår för deras del!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards