Chocolicious

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Malin - 19 mars 2014 11:56

Ja hur spenderar man sin lediga förmiddag när jag inte kan rida. Jo jag har kvalitetstid med samtliga mysdjur. Stallet på morgonen där jag pussade på Nero som redan var ute i hagen. Han är så söt och lägger sin mule mot min kind, å så står vi bara där en stund. Han var mycket mindre svullen över senan idag, så ut i hagen och röra på sig som gällde.


Åkte ju till stallet innan jobbet och tar in honom för att spruta Penovet, och dessutom smörja på lite mer isbalsam på benet, så hoppas vi att det ger med sig helt, vad det nu var.


Väl hemma har jag dolat med lite av varje, borstat och pussats med mina kattbjörnar, något som verkligen uppskattas. Har även hunnit med att läsa lite inför uppkörningen av utökad B-licens som väntar om ett par veckor. Spännande!


Nu väntar en kväll på jobbet och sen dagpass imorgon med en skön avslutning på veckan i form av treledighet....mumma!


Å idag snöar det igen...suck...jag som längtar efter sommaren.....

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards