Chocolicious

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Malin - 22 mars 2014 23:00

...för många, men inte för mig!

Var på plats i stallet vid 8-tiden och mockade och fixade maten till Nero och gav honom hö i hagen eftersom Bosse skulle tävla och inte fick gå ut i hagen idag. Sen var det bara att bege sig ner till ridhuset för att vara på plats när tävlingen skulle starta. Till min stora lycka så var Degerfors hästaffär på plats och sålde lite av varje..


Detta är vad jag shoppade...


en schockemöhle tröja i den snygga azurblå färgen. Perfekt att använda till överdragströja på tävlingsplatsen och till mina jeansridbyxor. Dessutom nedsatt med 70% så jag betalade strax över 200kr för den

Köpte även denna snygga vändbara jacka från samma tillverkare. Det blir ju två jackor i en, och även denna nedsatt med 70% och blev min för 250kr. 


     

Tävlingarna flöt på fint och i pausen passade jag även på att shoppa lite snygga hårprydnader att ha till tävlingsoutfiten. Dessa köptes från Ryttarsmycken.se som var på plats på tävlingen...visar bild när det är på plats i håret. 


Var hemma från stallet vid 14.30 och då duschade jag och sen begav vi oss tilla mamma och pappa för en fika. Shoppade lite mer....  


  Sötaste Rasmus fick plats i min handväska! Kvällen bestod av bowling tillsammans med familjen i Kristinehamn. Trevligt, även och min bästa bowlinform inte infann sig idag..



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards