Chocolicious

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Malin - 1 april 2014 21:00

Äntligen en ledig dag, och som vanlig en ganska välfylld sådan! Bjöd iaf mig själv på den där sovmorgonen som jag pratade om, och gick upp vid 8.30 Duschade och åt frukost innan jag begav mig mot Karlstad för lite shopping. Idag stod mest praktiska saker på listan så som....


- EN gul "HÄSTTRANSPORT" skylt att sätta på transporten

- En höpåse att hänga i transporten

- En uppsittningspall till transporten

- En gödselplockare, även den till transporten

- Aluminiumskena samt krokar som vi ska montera i sadelkammaren i transporten

- Förvaringslådor från IKEA att lägga Neros täcken i.


Hittade allt jag skulle ha, och även en sak som inte stod på agendan, nämligen ett stalltäcke på Hööks som var nedsatt med 60&, så det fyndade vi!


Väl hemma från Karlstad blev det en sväng till stallet där Nero hade vilodag och endast blev borstad och pussad på idag. Hann även med att plocka iordning alla tvättade täcken i de nya förvaringslådorna...blev superbra!


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards