Chocolicious

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Malin - 2 april 2014 12:45

Ibland blir man lite lätt bekymrad. När jag var hemma igår kväll så ringde dom från ridskolan och informerade om att Bäbis, som står granne med Nero hade lyckats sparka in hans boxvägg, så den stod rakt ut. Så Nero och Bäbis fick sova nere på ridskolan inatt.


Så jag var på plats i stallet tidigt imorse för att inspektera det hela!


Å mycket riktigt så såg det inte så skojsigt ut....


 


Men Nero verkade inte misstrivas nere på ridskolan skönt nog...

 


Så vi tog oss ett dressyrpass inne i ridhuset i arla morgonstund, så skönt när det inte är fullt med folk överallt. Nero kändes fin och jobbade riktigt bra idag, å nu håller vi tummarna för att vi tar med oss den trevliga formen till helgens tävlingar!


DIrekt från stallet vidare till Volvo där jag skulle sätta på en spoarvätsketopp som trillat dän, och sen vidare till vet.kliniken för att köpa kattmat, och sen hästmat på Djur och Natur. Hann även med ett besök hemma hos pappa där vi lastade iordning transporten inför morgondagens uppkörning...usch vad jag är nervös!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards