Chocolicious

Alla inlägg den 26 april 2014

Av Malin - 26 april 2014 20:30

Ja oj vilket hallå det blev imorse. Jobbade ju inatt och gick hem vid 7.30, när jag kommer hem får jag ett sms av Madde att det har varit vattenläcka i stallet under natten, och att Chicago, Loffe och Neros boxar stod under vatten. Å då menar jag verkligen UNDER vatten.


     

Nero hade stått i ett hörn av boxen och sett ledsen ut. Erika som hade morgonfodringen hade dock snabbt fått ut hästarna i hagen med frukostpåsen ut. Men det var nog ingen vidare trevlig natt för hästarna.


Snälla stallkompisar har man dock eftersom de tömde även min box på vatten och blött spån, och la in torrt spån för att torka upp medan jag sov.

Åkte till stallet så snart jag vaknade och hämtade in Nero för ett tömkörningspass för Stefan. Nero verkade nöjd i hagen trots nattens hemska upplevelse.


 

På väg ner till ridhuset för dagens tömkörningspass.....


På tömkörningen gick det riktigt bra idag. Stefan sa att han aldrig varit så fin och tillfreds i arbetet tidigare, och att han märkte stor skillnad bara sen förra gången. Så nöjd med min fina kille....


     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards