Chocolicious

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Malin - 18 maj 2014 22:45

...strålade av lycka när jag släppte ut dom imorse. Vi öppnade upp den stängda delen av deras hage och plötsligt fanns det massor med gräs och härliga ytor att springa på. Stod en stund och kika på dem när de for runt i lycklig extas. 


Mockade de och hängde fram Neros mat innan jag begav mig hem för att sova. Är lite slitigt att ha morgon i stallet efter att man jobbat natt, men ibland får det lixom gå!


Ägnade sedan eftermiddagen åt att baka morotskaka och läsa bok ute på trappan i det sköna vädret. Nu väntar ytterligare en natts arbete på mig. Har dessutom äntligen fått ändan ur och beställt ett kandar till Nero. Så nu väntar jag spänt på att det ska komma hem. Tänkte börja promenera/ skritta honom i det under sommarens tävlingsuppehåll, så får vi se vad herrn tycker om att ha två bett i munnen..bilder dyker upp när jag fått hem det!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards