Chocolicious

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av Malin - 8 juni 2014 22:45

Efter gårdagens tävling passade det bra med ett tömkörningspass för Stefan idag, där han kunde arbeta igenom Nero lite, ffa eftersom han var med och såg oss på tävlingen igår, och kunde se samma sak som jag såg, dvs att han inte tar igenom höger sidan ordentligt inne på banan. Så det blev mycket lösgörande arbete kring det idag.


Hade även insläpp av hästarna på min lott idag, och lyckades bli stämplad av Willia i samband med insläppet. Turligt nog hade Erika dragit av henne skorna bara någon dag innan, så det blev bara mjukdelshematom och svullnad istället för fula sår. Tacksamt nog ställde hon sig på sidan av foten strax nedom fotknölen, så det gick riktigt bra.


Efter avslutat stallpass vände vi bilen mot sommarstugan. Härligt med årets första besök. Varmt och skönt i solen, och lite färg lyckades jag allt anbringa.

Dessutom gjorde jag något som jag inte gjort på flera år - hoppade studsmatta. Oj vad roligt det var!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards