Chocolicious

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Malin - 21 juni 2014 19:58

Så var första natten avklarad och jag fick sova riktigt gott idag, något som även katterna verkade ha anammat eftersom de sov gott bredvid mig när jag vaknade.

Eftermiddagen har avnjutits i lugn och ro med en god bok och lite mys med björnarna. Har ju kvällsfodring i stallet, så dit åker jag direkt innan jobbet.

Blir tre vilodagar för Nero denna helgen, men det är han värd efter sista tävlingarnas fina resultat. Har en tävling kvar på fredag, innan det är nästan tre veckors tävlingsuppehåll. Där är tanken att Nero ska få en vecka med mycket vilotid och endast lite kravlösa uteritter, sen ska vi jobba igång de två nästkommande veckorna, blandat med uteritter och dressyr inför tävling 16/7 och sen är det ytterligare två veckor utan tävlingar, men där ligger fokus mer på att vidareutveckla oss inför höstens tävlingar.


Tänke ta med mig Nero hem och rida lite uteritter hemma under denna tid, har så fina vägar hemma, och skönt med lite omväxling tror jag.


Neroplutten och jag för två år sedan, har hänt en hel del sen dess   

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards